Juristiliiton valtakunnallinen kesätapahtuma Ruisrockissa

8.7.2023 11:00

Radisson Blu Marina Palace

Tule tapaamaan kollegoja, kuuntelemaan inspiroiva kesätapahtuman avaus Radisson Blue Marinassa, nauttimaan Ruisrock-festivaalista ja heinäkuisesta Turusta!

Tarjoamme jäsenillemme mahdollisuuden tavata juristeja ja inspiroitua valtakunnallisessa kesätapahtumassamme avauksessa Turun keskustassa Radisson Blue Marina Hotellissa. Tilaisuuden jälkeen jatkamme yhdessä vesibussikuljetuksella kohti Ruisrockin festivaalialuetta.

Pääsylippuun sisältyvät

• edestakaiset vesibussikuljetukset Turun keskustasta Ruisrock -festivaalialueelle
  • sisäänpääsy VIP-alueille
  • VIP-alueiden ruokamyyntipaikkoihin käyvä ruokalipuke
  • lasi sampanjaa.

Lisätietoja tapahtumasta: ruisrock.fi

Aikataulu

Lauantai 8.7.2023

Juristiliiton tapaaminen Turun keskustassa Radisson Blu Marina Palace Hotellissa. Tilaisuuden yhteydessä tehdään pääsylippujen check-in.

• 10.30 Aamukahvi, Brain Food kahvitori
  • 11.00 Kesätapahtuma
    • Tervetuloasanat, Juristiliiton puheenjohtaja Tuula Linna
    • Henri Hyppönen: "BYOD - Bring Your Own Divergence"
  • 12.30 Vesibussi lähtee Ruissaloon
  • 13.00 Ruisrock

Sunnuntai 9.7.

• 03.30 Viimeinen vesibussi Turun keskustaan

Henri Hyppönen: "BYOD - Bring Your Own Divergence"

Henri "Henkka" Hyppönen on luova johtaja, kirjailija, puhuja, TV-isäntä ja sarjayrittäjä. Hän on viiden yrityksen perustaja, mukaan lukien hänen uusin startup-yritys, joka suunnittelee dataa ja tekoälyä tukevia tuotteita ja palveluita.

Herättelevässä puheenvuorossaan Hyppönen tuo esiin divergenssin ja sen vaikutukset työelämään ja yhteiskuntaan aivan uudella tasolla. Pohjustaen puheenvuoronsa ihmisen ja koneen tulevaisuuden rooleihin, Hyppönen vie kuulijansa pintaa syvemmälle neurodiversiteetin maailmaan. Puheenvuoro haastaa yhteiskunnallista ajattelua normaaliudesta ja kannustaa työyhteisöjä vaalimaan yksilöitä ja meidän kaikkien erilaisuutta. Kuinka voimme rakentaa työympäristön enemmän yksilölähtöisesti niin, että se tukee ja palvelee kollektiivista tavoitetta?

henri-hypponen-kuva.png

Peruutusehdot

Osallistumisen voi peruuttaa veloituksetta 9.6.2023 asti.

Peruutukset on tehtävä kirjallisesti ja toimitettava tilinumeron kanssa sähköpostiosoitteeseen olli.niemi@juristiliitto.fi.

9.6.2023 jälkeen veloitamme peruutuksista koko osallistumismaksun. Sairastapauksissa palautamme osallistumismaksun lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoja

Lisätietoja tapahtumasta antaa Olli Niemi, olli.niemi@juristiliitto.fi tai puh. 041 458 0029.

Jos tilaisuus on loppuunmyyty, voit ilmoittautua varasijoille sähköpostitse olli.niemi@juristiliitto.fi. Varasijoille otetaan 20 ensimmäistä ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tule mukaan!

Juristiliitto tukeman lipun saa ostaa jäsenhintaan 225 euroa.

Jäsen voi tuoda mukanaan yhden avecin, jonka ei tarvitse olla liiton jäsen. Avec-lipun hinta ilman liiton jäsenyyttä on 275 euroa. Normaalihinta VIP-paketille, ruokalipukkeelle ja lasille samppanjaa on yli 310 euroa.

Lisätietoja tapahtumasta: ruisrock.fi

Juristiliitto on varannut VIP-lippuja 200 kpl. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Ilmoittaudu tilaisuuteen alla olevalla lomakkeella. Osallistumismaksu maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkopankkitunnuksilla tai luottokortilla.

Jos ilmoitat tilaisuuteen jäsenhintaisen avecin, tarvitset myös hänen jäsennumeronsa. Jos avec ei ole Juristiliiton jäsen, käytä avecin kohdalla omaa jäsennumeroasi.

Ilmoittaudu tästä!

• Voit ostaa korkeintaan kaksi lippua.
  • Ilmoittautujan tulee olla Juristiliiton jäsen. Tarvitset ilmoittautumiseen Juristiliiton jäsennumerosi ja jäsenportaalin salasanasi.
  • Voit ilmoittaa mukaan yhden seuralaisen, joka voi olla Juristiliiton jäsen (hinta 225 €) tai ei-jäsen (hinta 275 €).
    • Valitse vaihtoehdoista ensimmäinen, jos ilmoitat vain itsesi tai jos seuralaisesi on myös Juristiliiton jäsen.
    • Valitse toinen vaihtoehto, jos haluat ilmoittaa itsesi lisäksi liittoon kuulumattoman seuralaisen.

Lipunmyynti alkaa torstaina 13.4. klo 09.00

Tapahtuma on täynnä.