Juristiliiton Pohjanmaan jäsenilta

30.3.2023 18:00

Ravintola Loftet

Tule tapaamaan kollegoitasi, kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja ja nauttimaan hyvästä ruoasta!

• Tervetulosanat, aluevastaava asianajaja Heidi Patronen
  • Juristiliiton kuulumiset: hallituksen puheenjohtaja Marika Valjakka ja toiminanjohtaja Jore Tilander
  • Miten pidän huolta mielen hyvinvoinnista pysyäkseni toimintakykyisenä työssä ja vapaa-ajalla? Carina Granö-Träskelin, Associate Certified Coach (ACC), SDI -ohjaaja, Diplomi stressinhallinta - ja hyvinvointiterapeutti, Valtiotieteiden maisteri (VTM)

Illallisbuffet, ruokaisa salaattipöytä ja vapaata illanviettoa

Voit ilmoittautua tapahtumaan tämän sivun kautta. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 24.3. asti. Saat ilmoittautumisesta vahvistusviestin sähköpostitse.

Tervetuloa mukaan!

30.3.2023 18:00

30.3.2023 21:00

Ravintola Loftet