Juristiliiton Päijät-Hämeen jäsenilta

7.2.2023 17:00

Lahden visuaalisten taiteiden museo Malva

Tule tapaamaan kollegoitasi, kuulemaan kiinnostavia puheenvuoroja ja nauttimaan hyvästä ruoasta!

Aika: ti 07.02.2023 klo 17.00-21

Paikka: Lahden visuaalisten taiteiden museo Malva

Opastettu kierros ja tutustuminen Juuret- näyttelyyn

”Juuret – Aarteita kokoelmista -näyttely esittelee museon Lahdessa säilyttämiä julisteita, taideteoksia ja huonekaluja. Näyttelyn nimi muistuttaakin kokoelmien merkityksestä Malvalle – kokoelmat ovat juuret, joista museon kaikki toiminta muotoutuu.

Paikallisuus nostetaan jalustalle omien kokoelmien lisäksi myös näyttelyn tekijöiden kautta: Palkittu lahtelaismuotoilija ja sisustusarkkitehti Tapio Anttila on suunnitellut Juuret-näyttelyn arkkitehtuurin ja ilmeen. Anttilan ajatuksiin näyttelysuunnittelusta tutustutaan alla olevalla videolla.”

18.00 Malskin Bistro, Päijänteenkatu 9, Lahti

*Tervetulosanat: Aluevastaava, Legal Counsel Heidi Mäkelä

* Juristiliiton kuulumiset: Juristiliiton puheenjohtaja Tuula Linna ja neuvottelupäällikkö Petteri Kivelä

*Ravintola Malskin Bistro : Illallinen ja vapaata illanviettoa

* 21.00 Tilaisuus päättyy

Voit ilmoittautua tapahtumaan tämän sivun kautta. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 27.1. asti. Saat ilmoittautumisesta vahvistusviestin sähköpostitse.

Tervetuloa mukaan!

7.2.2023 17:00

7.2.2023 21:00

Lahden visuaalisten taiteiden museo Malva