25.2.2020 08:00

Lakimiesliitto, Ylähuone

Esihenkilö- ja johtajaverkosto: Etäjohtamisen sparrausaamu

Sparrausaamu toteutetaan vuorovaikutteisena ajatustyöpajana,  jossa osallistujat keskustelevat fasilitoijan johdattelemana etäjohtamisen teemoista.

Sparrausaamun tavoitteita ovat :

• Tunnistaa toiminnan ohjaamisen rinnalla ajattelun johtamisen merkitys
  • Tutustua keskeisiin, yksinkertaisiin työkaluihin, joiden avulla luodaan luottamusta ja yhteistä ymmärrystä tavoitteista, toimenpiteistä ja edistymisestä
  • Saada varmuutta omaan etäjohtamistyöhön ja virittää vertaiskeskustelua asiasta

Kouluttajana ja fasilitaattorina toimii Eerik Lundmark.

Eerik Lundmark on johtoryhmien ja esimiesten valmentaja ja mentori, joka haastaa sisäistämään johtamisen vaatimukset uuden oivaltamisen ja tekemisen tason löytämiseksi. Hän sparraa valitsemaan toimintatavat, joilla johdettavat motivoituvat ja strategia toteutuu, ja hän haastaa tarvittaessa myös strategian kirkkauden.

Hän on toiminut johdon valmentajana ja konsulttina viimeiset seitsemän vuotta. Aiempaa kokemusta hänellä on rakennustuoteteollisuuden johtoryhmätehtävistä kahden vuosikymmenen ajalta ja lisäksi vankka myyntitausta koneenrakennus- ja IT-aloilta. Hänen erityisosaamistaan ovat strategian kirkastaminen ja jalkauttaminen, johtajuuden kehittäminen, myynnin johtaminen ja viestintä.

eerik-lundmark-2019-oikea.jpg (2.35 MB)

Ennen Novetosta Eerikin tehtäviä ovat olleet

• Johdon mentori ja konsultti, VIA Group ja CxO Mentor Oy (2013-2017)
  • Viestintäjohtaja, Paroc Group (2009-2012) – liiketoimintadivisioonien johtajien coachaus strategian muodostamisessa, strategian käytäntöön viennin fasilitointi ja konsernilaajuisten toiminnan tehostamisohjelmien koordinointi
  • Aluejohtaja, Paroc Rakennuseristeet (2003-2009) – myynnin johtaminen Suomessa, Venäjällä ja Keski-Aasiassa, ja strategian kehittäminen divisioonan johtoryhmässä
  • Myyntijohtaja, Gyproc Oy Ab (1995-2003) – myynnin johtaminen Suomessa, pohjoismaiden johtamisjärjestelmän uudistaminen
  • Myyntipäällikkö, myynnin valmentaja, Digital Equipment Corporation ja Algol (1979-1995)

Koulutukseltaan Eerik on diplomi-insinööri, ja hän on suorittanut VIA Leadership Academy -kehitysohjelman. Hän on myös sertifioitu CxO Professional Mentor, Reiss Motivation Profile Master ja Extended DISC –valmentaja.

Ohjelma ja aikataulu

klo 8-8:30 verkostoituminen ja aamupala

klo 8:30-10:00 asiaosuus

Ilmoittaudu sparrausaamuun 23.2.2020 mennessä.

25.2.2020 08:00

25.2.2020 10:00