28.10.2021 09:00

Tiedolla johtaminen -webinaari

Digitaalisten teknologioiden viime vuosien kehityksen myötä tiedolla johtamisen merkitys kasvaa jatkuvasti arjessamme.

Tiedolla johtamisen webinaarissa tarjotaan konkreettisia ajattelun apuvälineitä ja esimerkkejä tiedolla johtamisen keinoista organisaatioissa sekä yhteiskunnan johtamisessa. Webinaari on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneet hyödyntämään tietoa omassa työssään.

Aamun aikana tutustumme asiantuntijan johdolla teemoihin:

• Miten organisoida toimintaa asiakaslähtöisemmin datan ja tiedon hyödyntämisen avulla
  • Kuinka saada tutkittu tieto ja/tai kokemusperäisen tieto päätöksentekoa tukeviin analyyseihin
  • Miten hyödyntää sosiaalista prosessia tai joukkoistamista haastavissa toimintaympäristöissä
  • Kuinka luoda asiakaskunnan tilanteesta tai mielipiteistä tilastoja tehokkaampia näkymiä
  • Miten hyödyntää analytiikkaa ja tiedolla johtamista organisaation kehitystoiminnan tukena

Tilaisuus järjestetään virtuaalisesti Zoom-alustalla. Se sisältää asiantuntijaosioita, joita rytmittävät aktivoivat keskustelut ja kysymysosio webinaarin päätteeksi. Osallistujien on mahdollista esittää ajatuksia teemasta ja toiveita sisällöstä ennakkoon.

Kouluttajana toimii tiedolla johtamisen johtava konsultti Petri Takala Gofore OY:stä. Yli 20 vuoden työhistoriansa aikana Takala on toteuttanut kymmeniä erilaisia strategisia suunnitteluprojekteja sekä strategisen ja operatiivisen tason tiedolla johtamisen projekteja ja tietojärjestelmähankkeita. Takala on toiminut monipuolisesti johtotehtävissä ja asiantuntijarooleissa organisaatioiden johdon sekä ohjelmistotuotannon eri osa-alueilla. Hänen kiinnostuksen kohteensa on päätöksentekijän psykologia, ja sitä tukevat mallintamisen ja ymmärryksen vuorovaikutusprosessit.

petri_takala.jpg (688 KB)

Tilaisuutta moderoi uravalmentaja Heidi Hännikäinen Lakimiesliitosta.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen päättyy 27.10. klo 16.00. Saat henkilökohtaisen osallistumislinkkisi ilmoittautumisen vahvistusviestin mukana.

28.10.2021 09:00

28.10.2021 10:30

Koulutuksen järjestää Lakimiesliitto. Koulutus on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Lisätietoja koulutuksesta antaa

Heidi Hännikäinen (09) 85 610 308 tapahtumat@lakimiesliitto.fi