12.4.2021 15:00

Opiskelijoiden kyselytunti: oman osaamisen tunnistaminen ja sanoittaminen työnhaussa

Järjestämme Lakimiesliiton opiskelijoille kyselytunnin teemalla ‘Oman osaamisen tunnistaminen ja sanoittaminen työnhaussa’ maanantaina 12.4. klo 15-16 Zoomissa. Kyselytunti on osa Opiskelijoiden työnhaun verkkovalmennusta.

Miten omaa osaamistaan kannattaa tuoda esille työnhaussa? Mitä tuoda esille silloin, kun työkokemusta ei vielä ole kertynyt paljoa? Kyselytunnilla liiton uravalmentaja Heidi Hännikäinen kertaa perusasiat oman osaamisen merkityksestä työnhaussa sekä vastaa opiskelijoiden esittämiin kysymyksiin aiheesta. Kyselytunnin alussa on lyhyt alustus teemaan, jonka jälkeen keskitytään opiskelijoiden esittämiin kysymyksiin.

Suosittelemme sinua lähettämään meille etukäteen kysymyksiä kyselytunnin teemaan liittyen ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistujilla on myös mahdollisuus esittää uravalmentajalle kysymyksiä Zoomin chatissa kyselytunnin aikana.

Ilmoittaudu mukaan kyselytunnille 11.4. klo 16 mennessä. Ilmoittauduttuasi saat vahvistusviestissä osallistumislinkin sähköpostiisi.

Huomaathan, että kyselytunti on osa Työnhaun verkkovalmennusta. Suosittelemmekin sinua tutustumaan verkkovalmennuksen ‘Oma osaaminen’ -osioon ennen kyselytuntia.  Ilmoittaudu mukaan itsenäisesti suoritettavaan verkkovalmennukseen tapahtumakalenterista.

Tapahtuma on päättynyt.

12.4.2021 15:00