22.9.2021 15:00

Webinaari

Ympäristöoikeusjuristien asiantuntijaklubi

Työskenteletkö ympäristöoikeuden parissa ja kaipaatko työsi tueksi kollegoiden verkostoa?

Lakimiesliitto aloittaa uuden asiantuntijaklubin ympäristöoikeusjuristeille. Asiantuntijaklubi toimii matalan kynnyksen keskustelufoorumina, ammatillisen kehittymisen tukena sekä asiantuntijoiden kohtaamispaikkana. Klubitilaisuuksissa syvennymme ajankohtaiseen teemaan asiantuntijan alustuksella ja keskustelemme aiheesta yhdessä kollegoiden kanssa. Asiantuntijaklubiin ovat tervetulleita niin yksityisellä kuin julkisella sektorilla ympäristöoikeuden parissa työskentelevät sekä ympäristöoikeudesta kiinnostuneet liiton jäsenet.

Asiantuntijaklubi kokoontuu ensimmäisen kerran etämuotoisesti keskiviikkona 22.9.2021 klo 15.00–16.30.

Tilaisuudessa toivottuna aiheena on maankäyttö- ja rakennuslain uudistus. Käymme läpi uudistushankkeen suunniteltuja pääkohtia ja vaiheita. Aiheesta alustaa lakihankkeen sihteerinä toimiva ympäristöministeriön lainsäädäntöneuvos Lauri Jääskeläinen.

Tilaisuus järjestetään Zoom-alustalla ja tilaisuus on Lakimiesliiton jäsenille maksuton. Osallistumislinkki webinaariin lähetetään vahvistusviestin yhteydessä. Tilaisuutta ei nauhoiteta.

Voit lähettää asiantuntijalle suunnattuja kysymyksiä ilmoittautumisen yhteydessä tai sähköpostitse Minna Rahja, minna.rahja@lakimiesliitto.fi.

Ilmoittautuminen päätyy 21.9. klo 16.00.

Tervetuloa mukaan!

22.9.2021 15:00

22.9.2021 16:30

Webinaari