20.4.2021 15:00

Stressi hallintaan

Aika: tiistai 20.4.2021 klo. 15.00 –16.30

Paikka: webinaari

Palautumisen ja stressinhallinnan taidot ovat yhä tärkeämmässä roolissa osana asiantuntijan työelämätaitoja. Hektisessä työelämässä jatkuva stressi on valitettavan yleinen ongelma, joka kahlitsee jaksamista, luovaa ajattelua ja työstä nauttimista. Lisäksi COVID-19-tilanne on tuonut työelämään muutostilanteen, mikä haastaa henkistä jaksamista. Stressistä on kuitenkin mahdollista saada ote ja oppia jopa hyödyntämään sitä.

Webinaarissa käymme läpi keskeisimpiä keinoja henkisen jaksamisen tueksi yksilön näkökulmasta.

Koulutuksessa opit

• toimivia ajatusmalleja kuormituksen, epävarmuuden ja stressaavien tilanteiden edessä
  • tehokkaita työkaluja niin proaktiiviseen kuin reaktiiviseen stressinhallintaan ja palautumiseen
  • parhaat tavat stressin valjastamiseen eduksesi työelämässä

Asiantuntijana on työ- ja organisaatiopsykologi ja prosessikonsultti Mari Järvinen.

marijarvinen.jpg (15 KB) Järvinen toimii organisaatioiden ja työyhteisöjen kehittämiseen keskittyvän Lifted Oy:n valmentajana. Järvistä kiinnostavat kaikki ihmisiin liittyvät ilmiöt työyhteisöissä, johtamisesta ja muutostilanteista tiimeihin ja työhyvinvointiin. Hän haluaa tuoda osaamisensa ja pitkän kokemuksensa yritysten käyttöön, mutta myös oikeiden kysymysten kautta haastaa löytämään omia oivalluksia kohti terveellisempää, innostavampaa ja merkityksellisempää työelämää.

Webinaari järjestetään Zoom-alustalla ja se on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Ilmoittautuminen päättyy 19.4.2021 klo 16.00.

Lämpimästi tervetuloa webinaariin!

20.4.2021 15:00

20.4.2021 16:30

Webinaari