23.9.2021 09:00

Monipaikkaisen työn johtaminen -webinaari

Poikkeusvuoden jälkeinen paluu uuteen työn malliin mietityttää miltei jokaisessa asiantuntijaorganisaatiossa. Hybridityö ja monipaikkainen työ eivät ole kuitenkaan uusia ilmiöitä, joten tutkimus- ja kokemustietoa on runsaasti tarjolla.

Monipaikkaisen työn johtaminen -webinaarissa tarjotaan ymmärrystä etäyhteistyön ilmiöistä ja käytännönläheisiä keinoja tukea yhteistyötä, hyvinvointia ja osallistumista. Webinaari on tarkoitettu niin esihenkilöille ja tiiminvetäjille kuin asiantuntijoillekin, jotka haluavat vaikuttaa yhteistyön laatuun.

Aamun aikana tutustumme asiantuntijan johdolla teemoihin:

• Monipaikkaisen työn keskeiset ilmiöt tutkimustiedon valossa
  • Etäällä, silti lähellä: Miten tuen hyvinvointia, yhteisöllisyyttä ja osallistumista?
  • Mitä kannattaa tehdä yhtä aikaa ja mitä eri aikaa? Miten käytämme yhteisen ajan?

Tilaisuus järjestetään virtuaalisesti Zoom-alustalla. Se sisältää asiantuntijaosioita, joita rytmittävät aktivoivat keskustelut ja kysymysosio webinaarin päätteeksi. Osallistujien on mahdollista esittää ajatuksia teemasta ja toiveita sisällöstä ennakkoon.

Kouluttajana toimii Olli Viljanen Humap Consultation Oy:stä. Olli on toiminut erilaisissa organisaatioiden kehittämistehtävissä ja kouluttajana. Hänen osaamisalueitaan ovat hyvinvoinnin, yhdessäohjautuvuuden ja työn muutoksen kysymykset. Kouluttajana Olli on innostava ja uusia ajatuksia herättelevä.

olli-viljanen_psykologinen-turvallisuus.png (2.43 MB)

Tilaisuutta moderoi uravalmentaja Heidi Hännikäinen Lakimiesliitosta.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen päättyy 22.9. klo 16.00. Saat henkilökohtaisen osallistumislinkkisi ilmoittauduttuasi vahvistusviestin mukana.

23.9.2021 09:00

23.9.2021 10:30

Koulutuksen järjestää Lakimiesliitto. Koulutus on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Lisätietoja koulutuksesta antaa

Heidi Hännikäinen