2.6.2021 17:00

webinaari

YTN Tilintarkastus- ja liikkeenjohdon konsultointialan webinaari: Tilinpäätöspizzat

Tervetuloa alan järjestämille tilinpäätöspizzoille! Tarjoamme pitsat nopeimmalle 100:lle hengelle ja laadukasta ohjelmaa kaikille osallistuville.

Tapahtuman aikana haluamme kiittää teitä kovasta uurastuksesta tilinpäätösten eteen. Pizzojen lomassa keskustelemme osaamisen kehittämisestä ja sen tärkeydestä. Tallenna päivämäärä ja kellonaika omaan kalenteriin ja ilmoittaudu tapahtumaan!

Tilaisuus on tarkoitettu YTN:n jäsenliittojen jäsenille, joiden työpaikka on tilintarkastuksen, liikkeenjohdon konsultoinnin tai taloushallinnon toimialalla. Lakimiesliiton jäsenenä olet tervetullut maksuttomaan tilaisuuteen.

Tutustu YTN Tilintarkastus- ja liikkeenjohdon konsultointialaan täältä. Jos työskentelet toisella YTN:n sopimusalalla, voit osallistua seminaariosuuteen.

Ilmoittaudu viimeistään 31.5.2021.

Ilmoittaudu