31.7.2021 12:30

m/aux Astrid

Liiton Arkki 2021

Oikkareiden kesäinen purjehdus Suomenlahdella saapuu taas!

Lakimiesliiton perinteinen oikkareiden kesätapahtuma järjestetään taas kesäpurjehduksen merkeissä aurinkoisella Suomenlahdella, Helsingin edustalla lauantaina 31.7. Luvassa on hyvää ruokaa, virvokkeita sekä ihania oikkarikavereita Astrid-purjelaivalla! Laivalla pääsee saunomaan ja uimaan sään salliessa, ja purjehdusmieliset oikkarit voivat osallistua purjeiden nostoon ja navigointiin. Purjehduksen aikana on tarjolla keittolounas ja virkistävää juotavaa.

12.30 Kokoontuminen Lakimiesliiton Ylähuoneella (Uudenmaankatu 4-6 B, 3.krs.)
15.00 Purjehdus alkaa (lähtö Halkolaiturilta)
19.00 Purjehdus päättyy Halkolaiturille

Ilmoittautuminen Liiton Arkkiin alkaa keskiviikkona 23.6. klo 10.00 sivun alaosassa olevan linkin kautta. Ilmoittautuminen tapahtuu jäsenportaalissa, jonne kirjautumiseen tarvitset jäsennumeron sekä salasanasi. Mukaan purjehtimaan mahtuu 70 oikkaria.

Osallistumismaksu on 35 euroa. Lippujen määrä on rajoitettu yhteen per ostokerta. Huomaathan, että ilmoittautuminen tapahtumaan on sitova.

Seuraamme koronatilannetta ja viranomaisten ohjeita, ja varaudumme tarvittaessa muutoksiin. Mikäli tapahtuma joudutaan viranomaissuositusten takia perumaan, palautetaan osallistumismaksut osallistujille.

***

Juristförbundets traditionella sommarevenemang för juridikstuderande arrangeras igen i form av en sommarseglats på soliga Finska viken utanför Helsingfors på lördagen 31.7. God mat, dryck och roligt umgänge utlovas på Astrid-segelfartyget. På båten kan man bada bastu och simma om vädret tillåter, och seglingsivriga deltagare kna delta i hissandet av seglen och navigeringen. Under seglatsen bjuds det på sopplunch och uppfriskande dryck.

12.30 Samling på Juristförbundets Ylähuone (Nylandsgatan 4-6 B, 3. krs)
15.00 Seglatsen inleds

Anmälan till Liiton Arkki börjar på onsdagen 23.6 kl. 10.00 via länken som du befinner nedan. Du behöver ditt medlemsnummer samt lösenordet vid anmälan. Det ryms 70 juridikstuderande med på seglatsen.

Deltagaravgiften är 35 euro. Du kan anmäla med en person per gång. Anmälan är bindade.

Vi följer myndigheternas rekommendationer avseende corona och agerar i enlighet med myndigheternas riktlinjer.

31.7.2021 12:30

31.7.2021 20:00