22.4.2021 08:30

Webinaari

HR-juristien asiantuntijaklubi

Oletko HR-alalla työskentelevä juristi ja kaipaat työsi tueksi kollegoidesi verkostoa?

Lakimiesliitto järjestää asiantuntijaklubeja eri aloilla työskenteleville juristeille. Asiantuntijaklubi toimii matalan kynnyksen keskustelufoorumina, ammatillisen kehittymisen tukena sekä asiantuntijoiden kohtaamispaikkana.

HR-juristien asiantuntijaklubi kokoontuu etämuotoisesti torstaina 22.4. klo 8.30–10.00. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki HR-alalla työskentelevät ja HR-alasta kiinnostuneet jäsenemme, niin vanhat kuin uudetkin klubilaiset.

Tilaisuuden aiheena on Uudistuva YT-laki

Toivottuna aiheena perehdymme klubitilaisuudessa yhteistoimintalain uudistukseen. Lain tarkoituksena on yrityksen toiminnan ja työyhteisön kehittäminen jatkuvaluonteisesti. Tarkoituksena on myös turvata riittävä ja oikea-aikainen tiedonkulku työnantajan ja henkilöstön välillä sekä turvata henkilöstölle vaikutusmahdollisuuksia yrityksen päätöksenteossa silloin, kun se koskee heidän työtään, työolojaan tai asemaansa yrityksessä. HR-klubissa käymme läpi uudistuksen pääkohtia ja keskustelemme yhdessä siitä, miten uudistus vaikuttaa työpaikkojen toimintaan.

Alustajana toimii Lakimiesliiton työelämäasioiden päällikkö Jaana Meklin.

Tilaisuus järjestetään Zoom-alustalla, osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille lähempänä tapahtumaa. Tilaisuuden osallistujille lähetetään lisäksi linkki HowSpace -verkkoalustalle, jossa voi esittää yhteistoimintalain uudistuksesta ennakkokysymyksiä sekä keskustella aiheesta yhdessä kollegoiden kanssa jo ennen tilaisuutta. Tilaisuutta ei nauhoiteta.

Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 21.4. klo 16.00.

Tervetuloa mukaan!

22.4.2021 08:30