Tapahtuman oletuskuva

23.10.2019 00:00

Oma tietokone

Verkkovalmennus - Tunnista ja sanoita osaamisesi (omatoiminen)

Koulutus tapahtuu verkkoalustalla ja sisältää itsenäistä opiskelua ja monipuolisia harjoituksia. Voit osallistua oman aikataulusi mukaan. Koulutukseen on jatkuva ilmoittautuminen.

Koulutuksen aikana opit tunnistamaan, oivaltamaan ja sanoittamaan osaamistasi.

Koulutus tapahtuu verkkoalustalla ja sisältää itsenäistä opiskelua ja monipuolisia harjoituksia. Voit tehdä ne itsenäisesti oman aikataulusi mukaan - tarvitset vain päätelaitteen ja verkkoyhteyden. Valmennus toimii myös mobiilisti. Valmennuksen on tuottanut yhteistyössä kuusi akavalaista liittoa.

Koulutukseen sisältyy viisi moduulia, jotka suosittelemme käymään läpi seuraavassa järjestyksessä:

• Mitä osaaminen on?
  • Muiden tunnistama osaaminen
  • Katse tulevaisuuteen
  • Osaamisen sanoittaminen
  • Mitä seuraavaksi?

Koulutus suositellaan tehtäväksi n. kahden viikon aikana. Alusta sulkeutuu 31.12.2019. Materiaalit ja oma työskentely on mahdollista ottaa talteen. Valmennukseen voi ilmoittautua 13.12.2019 saakka.

HUOM! Tämä koulutus ei ole aktiivimallikelpoinen. Aktiivimallikelpoisia valmenuksia, jossa on mukana uravalmentaja alkaa syksyn aikana kaksi 30.9. ja 28.10.

Saat sähköpostitse vahvistuksen ilmoittautumisestasi. Sen jälkeen sinulle tehdään oma profiili verkkokoulutusalustalle, jonne saat erikseen sähköpostitse linkin.

Alkaa:

23.10.2019 00:00