27.11.2019 16:00

Asiantuntijan blogiteksti – kirjoita osaamisesi esiin!

Asiantuntijablogi on loistava väline sekä organisaation osaamisen että oman asiantuntemuksen esiin tuomiseen. Mutta kuinka hyvä blogiteksti sitten käytännössä syntyy, kun työpöydällä on niin paljon muutakin?

Lakimiesliiton webinaarissa annetaan työkaluja blogitekstien kirjoittamiseen kiireisen työarjen keskellä.

Webinaarissa käydään läpi seuraavia asioita:

• Mitä hyötyä asiantuntijablogin kirjoittaminen tuo asiantuntijalle ja hänen organisaatiolleen?
  • Miksi lukijan ymmärtäminen on hyvien blogitekstien kirjoittamisessa niin tärkeää?
  • Mistä ideat lukijoita kiinnostaviin teksteihin?
  • Käytännön neuvoja tekstin tuottamiseen.
  • Miten teksteihin yleistajuisuutta ja kiinnostavuutta?
  • Blogitekstin otsikointi ja alku.
mari_valkonen_kirjoituskoulupalvelu-6106.jpg (7.75 MB)

Kouluttajana webinaarissa toimii Kide Consultingin kirjoituskouluttaja Mari Valkonen. Valkonen on selkeiden ja lukijalähtöisten tekstien lähettiläs, lämmin ja asiakeskeinen kirjoituskouluttaja sekä monipuolinen toimittaja. Yrityksensä kautta Valkonen on auttanut paria tuhatta eri alojen osaajaa kiinnostavien ja selkeiden tekstien tekijöiksi.

Lisätietoa kirjoituskoulutuksista verkossa ja livenä: www.kidekoulu.fi

HUOM! Varsinainen webinaarilinkki lähetetään osallistujille Lakimiesliitosta sähköpostitse pari päivää ennen webinaaria, viimeistään edeltävänä päivänä! Emme toimita osallistujalistaa kouluttajalle.

Jotta webinaarijärjestelmä toimii, osallistujan tulee kuitenkin rekisteröidä alustalle joitakin tietoja liittyessään webinaariin. Näitä tietoja ovat etunimi, sähköpostiosoite, ip-osoite sekä järjestelmään rekisteröitymisen ajankohta. Kouluttaja poistaa nämä tiedot webinaarijärjestelmästään kahden päivän kuluttua webinaarista.

Webinaariin voit ilmoittautua su 24.11. saakka.

27.11.2019 16:00

27.11.2019 17:30