26.4.2021 15:00

Opiskelijoiden kyselytunti: CV, hakukirje ja LinkedIn työnhaun kulmakivinä

Järjestämme Lakimiesliiton opiskelijoille kyselytunnin teemalla ‘CV, hakukirje ja LinkedIn työnhaun kulmakivinä’ maanantaina 26.4. klo 15-16 Zoomissa. Kyselytunti on osa Opiskelijoiden työnhaun verkkovalmennusta.

Miten toimiva CV rakentuu? Miten erottua hakukirjeellä työnhaussa? Mitä kaikkea LinkedIn –profiilissa voi kertoa? Kyselytunnilla liiton uravalmentaja Heidi Hännikäinen kertaa vinkkejä työnhaun dokumenttien rakentamiseen sekä vastaa opiskelijoiden esittämiin kysymyksiin. Kyselytunnin alussa on lyhyt alustus teemaan, jonka jälkeen keskitytään opiskelijoiden esittämiin kysymyksiin.

Suosittelemme sinua lähettämään meille etukäteen kysymyksiä kyselytunnin teemaan liittyen ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistujilla on myös mahdollisuus esittää uravalmentajalle kysymyksiä Zoomin chatissa kyselytunnin aikana.

Ilmoittaudu mukaan kyselytunnille 25.4. klo 16 mennessä. Ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistusviestissä osallistumislinkin sähköpostiisi.

Huomaathan, että kyselytunti on osa Työnhaun verkkovalmennusta. Suosittelemmekin sinua tutustumaan verkkovalmennuksen ‘Työnhaun dokumentit’ -osioon ennen kyselytuntia. Ilmoittaudu mukaan itsenäisesti suoritettavaan verkkovalmennukseen tapahtumakalenterista.

26.4.2021 15:00

26.4.2021 16:00