Tapahtuman oletuskuva

10.11.2020 09:00

Oma tietokone

Etätyö ja erilaiset ihmiset / Esihenkilö- ja johtajaverkosto virtuaalisesti

Etätyössä huomio siirtyy asioiden johtamisesta enemmän ihmisten johtamiseen. Moni johtaja voi pohtia, miten saada etätyössä ihmiset tekemään tarvittavat asiat hyvällä energialla ilman lähityöyhteisön ja esihenkilön tukea.

Jotta tässä onnistuttaisiin, on ymmärrettävä ihmisten erilaisuutta: miten erilaiset ihmiset tulee huomioida johtamistyössä, vuorovaikutuksessa ja viestinnässä. Lisäksi on hyvä olla tietoinen, miten etäisyys muuttaa työn tekemisessä.

Aamun tavoitteet:

Tässä kompaktissa valmennuksessa käsitellään ihmisten erilaisuutta yleisesti sekä pureudutaan siihen tarkemmin muutaman näkökulman kautta. Valmennuksessa opitaan:

• tunnistamaan oma luontainen orientaatio ja ymmärretään erilaisia luontaisia orientaatioita
  • ymmärtämään, mitä erilaisuus tarkoittaa työyhteisön ja yhteistyön näkökulmasta ja mitä esihenkilön olisi hyvä tästä huomioida
  • hahmottamaan, miten toiminnaltaan erilaiset ihmiset toimivat
  • rakentamaan vuorovaikutus-, viestintä ja vaikuttamismalleja, joiden avulla johdetaan erilaisia ihmisiä

Valmennus herättelee, pistää pohtimaan ja sisältää joukon käytännöllisiä vinkkejä omaan johtamisarkeen vietäväksi.

Tilaisuutta moderoi uravalmentaja Heidi Hännikäinen Lakimiesliitosta.

Ohjelma ja aikataulu:

klo 8:30 verkostoituminen ja aamupala virtuaalisesti
klo 9-10:30 asiaosuus

Kouluttajana toimii Minna Valonen, johtamisen kehittäjä, muutosammattilainen, valmentaja, konsultti, coach ja pitkän linjan HR ammattilainen.

Minna on toiminut johtotason tehtävissä rakentamassa organisaation strategiaa, vastannut sen jalkautuksesta sekä strategisten muutosten toteutuksista ja onnistumisesta, kehittänyt eri teemoihin liittyviä yrityksen toimintatapoja ja johtamista sekä valmentanut esimiehiä ja organisaatiota. Valmentajana Minna on vahvasti osallistava, energinen, innostava ja saa ihmiset mukaan.

minna_valonen_dsc07422-edit-pienikasvo.jpg (193 KB)

Ilmoittaudu tapaamiseen 5.11.2020 mennessä.

Alkaa:

10.11.2020 09:00