25.11.2021 09:00

Oma tietokone

Työkulttuurin johtaminen -webinaari

Työkulttuurin johtaminen - mitä se oikeastaan on? Työ- ja yrityskulttuurilla tarkoitetaan yrityksen tiedostettuja ja tiedostamattomia arvoja, rakenteita, toimintatapoja sekä niiden ilmentymiä, jotka ohjaavat käyttäytymistä sekä yhdistävät organisaation jäseniä ja erottavat yrityksen muista yrityksistä. Miten tätä kaikkea voi johtaa?

Työkulttuurin johtaminen -webinaarissa tarjotaan ymmärrystä työkulttuurin johtamisen ilmiöistä ja käytännönläheisiä keinoja tukea työ- ja yrityskulttuurin johtamiseen arjessa. Webinaari on tarkoitettu niin esihenkilöille ja tiiminvetäjille kuin asiantuntijoillekin, jotka haluavat vaikuttaa oman työyhteisönsä työkulttuuriin.

Aamun aikana tutustumme asiantuntijan johdolla teemoihin:

• Mitä työ- ja yrityskulttuuri on ja mitä se ei ole
  • Millainen merkitys yrityskulttuurilla on yritysten menestyksessä?
  • Miten työ- ja yrityskulttuuria konkreettisesti johdetaan arjessa?

Tilaisuus järjestetään virtuaalisesti Zoom-alustalla. Se sisältää asiantuntijaosioita, joita rytmittävät aktivoivat keskustelut ja kysymysosio webinaarin päätteeksi. Osallistujien on mahdollista esittää ajatuksia teemasta ja toiveita sisällöstä ennakkoon.

Kouluttajana toimii yrityskulttuurimuotoilija ja osakas Panu Luukka Leidenschaft OY:stä, jolla on yli 20 vuoden kokemus voittavien yrityskulttuurien rakentamisesta niin pörssiyhtiöistä kuin start-upeista. Ennen Leidenschaftia Panu on toiminut mm. Satama Interactiven henkilöstöjohtajana sekä Great Place to Workin toimitusjohtajana. Panu suhtautuu parempaan työelämään intohimoisesti. Pitkä HR- ja konsulttikokemus sekä liiketoimintavastuu antavat Panulle oivaa perspektiiviä tekemiseen.

panu_luukka.jpg (7.92 MB)

Tilaisuutta moderoi uravalmentaja Heidi Hännikäinen Lakimiesliitosta.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen päättyy 24.11. klo 16.00. Saat henkilökohtaisen osallistumislinkkisi ilmoittautumisen vahvistusviestin mukana.

25.11.2021 09:00

25.11.2021 10:30

Oma tietokone

Koulutuksen järjestää Lakimiesliitto. Koulutus on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Lisätietoja koulutuksesta antaa

Heidi Hännikäinen