5.11.2020 09:00

OTTY ry:n koulutus: Työnhakuveturin Rekrypaneeli Meet & Greet!

Webinaarin järjestää Omaehtoisen Työllistymisen Tuki OTTY ry ja se on osa Työnhakuveturi-koulutuksia. Työnhakuveturi-koulutusten tavoitteena on kehittää korkeakoulutettujen työnhakuvalmiuksia. Koulutus on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Mitä olet aina halunnut kysyä rekrytoinnin ammattilaisilta?
Miten erottaudut hakuprosessissa ja herätät työnantajan kiinnostuksen?
Tule kuulemaan rekrytointikonsulteilta, mitä he odottavat työnhakijoilta!

Työnhakuveturi järjestää uudenlaisen Rekrypaneeli Meet & Greet -paneelikeskustelun, jossa kuullaan rekrytoinnin ajankohtaisista ja osallistujia mietityttävistä aiheista sekä keskustellaan rekrytoijien kanssa pienryhmissä.

Pienryhmissä keskustellut aiheet nostetaan isoon paneeliin rekrytoijien keskusteltavaksi ja vastataan osallistujien kysymyksiin. Paneelin puheenjohtajana toimii Suvi Liikkanen LOIMUsta ja moderaattorina Päivi Korhonen Työnhakuveturista.

Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan tästä.

Työnhakuveturi tarjoaa maksuttomia työnhakukoulutuksia ja -tapahtumia Uudellamaalla asuville liiton jäsenille

Työnhakuveturi tarjoaa akavalaisten liittojen jäsenille maksuttomia koulutuksia, joiden tavoitteena on tukea korkeakoulutettujen työnhakuvalmiuksia. Työnhakuveturin koulutuksiin voivat osallistua Uudenmaan alueen Lakimiesliiton jäsenet, jotka etsivät esimies- ja asiantuntijatyötä ja ovat työttömyysuhan alla.

Tilaisuuksien aiheina on mm. oman osaamisen tunnistaminen, työnhakutaitojen parantaminen ja voimavarojen lisääminen työnhaussa.

Työnhakuveturista voit lukea lisää täältä.

5.11.2020 09:00

5.11.2020 11:00