9.6.2021 15:00

Ilo irti yrittäjyydestä!

Aika: 9.6.2021 klo 15.00 - 17.00
Paikka: webinaari

lo irti yrittäjyydestä on AKY:n (Akavalaiset yrittäjät) perinteinen kesän avaus, tällä kertaa verkossa.

Ohjelmassa on hyödyllisiä oppeja ja mielenkiintoisia tarinoita yrittäjäjyydestä. Esimerkiksi koripallomaajoukkueen valmentaja Henrik Dettmann kertoo tiimin rakentamisesta ja siitä, miten tulokset saavutetaan.

Ohjelma:

15.00 Timo Saranpää, AKY: Tilaisuuden avaus

15.05 Amel Gaily, FiBAN: Enkelisijoittaminen Suomessa

15.15 Hanne-Leona Luomajoki, Pro Synthesis: Mahdollisuuksien taju vai mahdottomuuksien olettamus? Yrittäjän mielenmaisema ja psykologista kestävyyttä vahvistavat tunteet. Miten me yrittäjät voimme psykologisesti vahvistaa itseämme ja toisiamme?

15.45 Henrik Dettmann: Mahdottomasta mahdolliseen – tiimin rakentamisen merkitys menestyksen taustalla

16.30 Noora Fagerström, Jungle Juice Bar: Yrittäjästä enkelisijoittajaksi

16.50 Loppusanat

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille Lakimiesliiton jäsenille, jotka ovat kiinnostuneita yrittäjyydestä tai toimivat yrittäjinä.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen päättyy 9.6.2021.

Ilmoittaudu

Henrik Dettmann on Suomen kaikkien aikojen menestyksekkäin koripallovalmentaja. Vilkkaalla kansainvälisellä urallaan Henrik luotsasi Saksan maajoukkueen MM-pronssille vuonna 2002 ja nykyisin hän valmentaa Suomen koripallomaajoukkuetta eli Susijengiä. Seurajoukkueita Henrik on valmentanut Suomen lisäksi Saksassa, Ranskassa ja Turkissa.

Amel Gaily aloitti FiBANin toimitusjohtajana vuoden 2019 elokuussa. Yli 650:lla sijoittajajäsenellään, FiBAN on yksi maailman suurimmista ja aktiivisimmista bisnesenkeliverkostoista. Amel on aiemmin toiminut finanssipalvelukonsernin Nordean varainhoidossa useissa eri tehtävissä. Amel on valmistunut kauppatieteiden maisteriksi Hankenilta ja valtiotieteiden maisteriksi Turun yliopistosta.

Hanne-Leona Luomajoki on Pro Synthesis Oy:n toimitusjohtaja. Hän on  psykologina ihmismielen syväosaaja, joka työskentelee yksilöiden, ryhmien ja organisaatioiden parissa kehittymisen katalysaattorina kaikilla sektoreilla. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus liike-elämän parista: psykologisena henkilöarvioijana ja uramuutosvalmentajana, systeemisenä organisaatioiden ja johtamisen kehittäjänä, sekä tulevaisuutta rakentavan organisaatiokulttuurin muotoilijana. Hanne-Leonalla on aikaisempaa johtamiskokemusta kansainvälisestä johtoryhmästä ja nykyistä kahden oman yrityksen vetämisestä sekä Senior Advisorina toimimisesta kolmannessa. Hän on lisäksi kouluttajapsykoterapeutti, joka työskentelee ryhmänvetäjänä EMBA Johtamisen psykodynamiikan ohjelmassa.

Noora Fagerström on perustanut Jungle Juice Barin vuonna 2010. Nykyään hän toimii enkelisijoittajana oltuaan toimitusjohtajana yrityksessään lähes 10 vuoden ajan. Noora palkittiin vuonna 2019 Vuoden kasvuyritysjohtajaksi ja vuonna 2016 hän sai Veuve Clicquot New Generation tunnustuksen.

9.6.2021 15:00

9.6.2021 17:00