Juristiliiton fuksi-info alanvaihtajille

24.9.2024 16:30

Tapahtuman tallenne on katsottavissa  31.10.2024 saakka kirjautumalla jäsenportaaliin tästä linkistä.

Järjestämme Juristiliiton fuksi-infon etätilaisuutena uusille opiskelijoille. Tämä fuksi-info on suunnattu erityisesti juuri opintonsa oikeustieteessä aloittaneille, jotka ovat opiskelleet ja/tai työskennelleet toisessa ammatissa ennen oikeustieteiden opintoja. Infoon voi kuitenkin osallistua iästä tai aiemmasta kokemuksesta riippumatta.

Webinaarissa liiton opiskelijakoordinaattori Tiia Joensuu esittelee liittoa ja sen palveluita, ja uravalmentaja Heidi Hännikäinen vastaa yleisimpiin kysymyksiin työllistymisestä ja uuteen ammattiin opiskelusta.

• Mikä Juristiliitto on ja mitä se tarjoaa jäsenilleen?
  • Mitä asioita kannattaa ottaa huomioon opinnoissa alaa vaihtaessa?
  • Mihin työllistyä ja milloin?
  • Mitä liiton palveluita voisin hyödyntää?

Suosittelemme sinua lähettämään meille etukäteen kysymyksiä webinaarin teemaan liittyen ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistujilla on myös mahdollisuus esittää uravalmentajalle kysymyksiä Zoomin chatissa kyselytunnin aikana. Webinaaria moderoi liiton opiskelijakoordinaattori Tiia Joensuu.

Ilmoittaudu mukaan etäfuksi-infoon 23.9. klo 15 mennessä. Ilmoittauduttuasi saat vahvistusviestissä osallistumislinkin sähköpostiisi.

Alkaa:   24.9.2024 16:30
Päättyy:   24.9.2024 17:30

Tapahtuma on maksuton, voit ilmoittautua tapahtumaan, vaikka et olisi vielä Juristiliiton jäsen.

opiskelijat@juristiliitto.fi