30.9.2020 17:00

"Tuntuu vaikealta ....tehdään silti, uutta Matoa koukkuun ".

Koronatilanteen vuoksi perinteinen Ilo irti yrittäjyydestä -tapahtuma on siirretty vuoteen 2021. Sen sijaan tarjoamme livestriiminä Mato Valtosen esitystä ”Tuntuu vaikealta, tehdään silti. Uutta Matoa koukkuun”

Viime vuotisten palautteiden pohjalta teemaksi on valittu vaikeuksien kautta voittoon.

Mato tulee  esitelmässään muistuttelemaan, kuinka paitsi yrityksen myös sinun on uskallettava erottautua ja laittaa itsensä peliin. Kuinka otetaan käyttöön luovuus, ideat, positiivinen kyseenalaistaminen, rohkeus sekä hulluuskin oiviksi työkaluiksi epäonnistumisen pelkoa tai itsetunnon puutetta vastaan?

Kiinnostavia yrittäjätarinoita kuinka saatiin Puna-Armeijan kuoro yhteistyöhön, kuinka Leningrad Cowboysista tehtiin tunnettu maailmalla tai kuinka Wapit Oy teki maailman ensimmäiset kaupalliset matkapuhelinpalvelut.

Esitelmöitsijänä Valtosella on pitkälti yli 1000 tilaisuuden kokemus ja hänet on valittu Vuoden Puhujaksi 2008 sekä Vuosikymmenen Puhujaksi 2012.

Kenelle: Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille AKY - Akavalaiset yrittäjät jäsenjärjestöjen yrittäjille ja yrittäjyydestä kiinnostuneille.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Striimilinkki lähetetään myöhemmin!