13.8.2021 09:00

Juristien uravalmennus verkossa (jatkuva ilmoittautuminen)

Tule verkkovalmennukseen pohtimaan omiin uravalintoihisi vaikuttavia tekijöitä sekä tutustumaan henkilökohtaiseen uravalmennukseen.

Uravalmennus verkossa on itsenäisesti suoritettava kokonaisuus, jossa tehtäviä tehdään ja reflektoidaan omatoimisesti.

Työtilan materiaalin pääpaino on uravalmennuksellissa harjoitteissa ja materiaalissa. Harjoitukset pohjautuvat eri aikakausina syntyneisiin urateorioihin, jotka kuvaavat yksilön elämän ja uran suunnittelun prosesseja.

Verkkovalmennukseen on käynnissä jatkuva ilmoitautuminen 12.12.2021 saakka. Verkkovalmennus ja sen materiaalit ovat ilmoittautuneiden käytössä 31.12.2021 saakka, joten voit edetä valmennuksessa omaan tahtiisi.

Tämä verkkovalmennus on itsenäisesti suoritettava kokonaisuus, jossa käydän läpi urasuunnitteluun liittyviä teemoja. Teemoja pohtimalla pääset eteenpäin omissa ajatuksissasi.

• Merkityksellisyys
  • Arvot
  • Motivaatio
  • Osaaminen
  • Mahdollisuudet

Ilmoittautumalla valmennukseen saat materiaalin käyttöösi. Koulutus on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Ilmoittautuminen

valmennuskokonaisuuteen päättyy 12.12.2021. Ilmoittautuessasi saat linkin valmennukseen vahvistusviestin yhteydessä.

13.8.2021 09:00

31.12.2021 23:00

Koulutuksen järjestää Lakimiesliitto. Koulutus on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Lisätietoja koulutuksesta antaa

Heidi Hännikäinen