Microsoft Copilot juristin työssä

25.9.2024 16:00

Tapahtuman tallenne on katsottavissa jäsenportaalissa kirjautumisen takana 2.10.2024 saakka.

Microsoft Copilotin käyttöönotto on monissa organisaatioissa ajankohtaista. Copilotin suomenkielinen tuki on ilmestynyt keväällä 2024, mikä mahdollistaa Copilotin laajan hyödyntämisen juristien eri tehtävissä.

Webinaarissa perehdytään Microsoft Copilotin perusteisiin. Webinaari antaa ymmärryksen siitä, miten Copilot toimii, miten sitä voi hyödyntää asiantuntijatyössä ja miten sen käyttöönotossa on hyvä huomioida. Webinaarissa käydään erityisesti läpi Word Copilotsovelluksen käyttöä, joka on juristien työssä olennainen työkalu. Webinaarissa saat asiantuntijan parhaat vinkit Copilotin ja Copilot Wordin toiminnasta sekä siitä, miten Copilotin käyttöä voidaan edistää koko organisaation tasolla.

Webinaarissa opit:

• Mitkä ovat generatiivisen tekoälyn eri työkalut
  • Miten Copilot toimii ja mitkä ovat sen käytännön hyödyt
  • Miten Copilot hyödyntää koko organisaation tietoja
  • Parhaat vinkit siihen, miten Copilot voidaan ottaa organisaation käyttöön ja mitä on tärkeää huomioida tietosuojan kannalta
  • Miten tehostat omaa työtäsi Copilot Wordin avulla

Webinaari on tarkoitettu erityisesti Copilotin ja Copilot Wordin käytön perusteista kiinnostuneille juristeille ja oikeustieteen opiskelijoille. Webinaari on erinomainen tilaisuus kysyä aiheesta asiantuntijalta!

Asiantuntijana Antti Merilehto

antti-merilehto-kuva-.jpg

Antti Merilehto on toiminut tekoälyn parissa kymmenen vuoden ajan yrittäjänä, kouluttajana ja puhujana. Merilehdon konkreettiset ja käytännönläheiset esimerkit tuovat generatiivisen tekoälyn lähelle kuulijoiden arkea.

Merilehto on kouluttanut juristeja hyödyntämään tekoälyä eri puolilla Eurooppaa. Suomessa hän on kouluttanut yli 200 organisaatiota.

Webinaari järjestetään Zoom-alustalla. Osallistujat saavat osallistumislinkin ilmoittautumisen vahvistusviestissä. Tilaisuuden tallenne on jälkikäteen nähtävillä jäsenportaalissa viikon ajan. Tallenteen viimeinen katselupäivä on 2.10.2024.

Asiantuntijalle voi lähettää ennakkokysymyksiä ilmoittautumislomakkeessa. Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös chattikentässä webinaarin aikana.

Alkaa:   25.9.2024 16:00
Päättyy:   25.9.2024 17:30