Osaaminen näkyviin -verkkovalmennus

2.10.2023 00:00

Howspace

Materiaalin ja tehtävien avulla opit tunnistamaan, oivaltamaan ja sanoittamaan omaa osaamistasi. Valmennus tapahtuu verkkoalustalla ja sisältää itsenäistä opiskelua ja monipuolisia harjoituksia.

Valmennukseen sisältyy viisi moduulia, jotka suosittelemme käymään läpi seuraavassa järjestyksessä:

• Mitä osaaminen on?
  • Muiden tunnistama osaaminen
  • Katse tulevaisuuteen
  • Osaamisen sanoittaminen
  • Mitä seuraavaksi?

Sisältöjä voit käydä läpi omassa tahdissa oman aikataulun mukaan. Voit halutessasi syventää pohdintojasi uravalmennuskeskusteluissa varaamalla ajan uravalmentajalle (varauskalenteri). Valmennuksen avulla pystyt hyödyntämään omaa osaamistasi työnhaussasi tai urasuunnitelmiasi tehdessäsi.

Valmennus sulkeutuu 31.12.2023, johon asti sisällöt ovat myös käytössäsi. Muistathan siis ottaa valmennuksesta itsellesi talteen tärkeäksi kokemasi asiat niin voit palata niiden äärelle myöhemminkin. Valmennukseen osallistumiseen tarvitset vain päätelaitteen ja verkkoyhteyden. Valmennus toimii myös mobiilisti.

Ilmoittautuminen valmennukseen alkaa 2.10. ja päättyy 30.11.2023. Valmennuksen sisällöt ovat heti käytössäsi ilmoittauduttuasi valmennukseen. Kun ilmoittaudut verkkovalmennukseen alla olevan linkin kautta, saat vahvistusviestin mukana ohjeet verkkoalustalle rekisteröitymistä varten.

2.10.2023 00:00

31.12.2023 00:00

Howspace

Verkkovalmennus on maksuton ja tarkoitettu vain Juristiliiton jäsenille.