Parempaa työpäivää -webinaarisarja

9.2.2021 08:00

webinaari

Parempaa työpäivää -webinaarisarja finanssialan asiantuntijoille

Maksuton ja kaikille finanssialan asiantuntijoille avoin webinaarisarja koostuu kolmesta kiinnostavasta webinaarista:

Hyvinvointia työyhteisöstä 27.1. klo 8

Mitkä ovat keskeisimpiä keinoja hyvän yhteistyön rakentamiseen työyhteisössä? Opi rakentamaan suhteita ja sujuvoittamaan työyhteisön vuorovaikutusta. Webinaarin puhujana Liftedin työ- ja organisaatiopysykologi Markus Katiska, jolla on pitkä kokemus johtamisen, esimiestyön ja organisaatioiden muutostilanteista.

Reilu palkka finanssialalla 9.2. klo 8

Tiedätkö, miten palkkasi muodostuu ja minkälaisia mahdollisuuksia sinulla on vaikuttaa palkkaasi? Lisää ymmärrystäsi palkkauksesi perusteista yliopettaja Johanna Maaniemen johdolla. Johanna on kokenut palkitsemisen ja suorituksen johtamisen tutkija ja kehittäjä.

Aivot etätyössä 18.2. klo 8

Miten suunnitella omille aivoille sopiva etätyöpäivä? Webinaarissa luodaan uutta ymmärrystä aivojen hyvinvoinnista, mielen- ja stressinhallinnasta sekä etätyön erityispiirteistä aivojen hyvinvoinnin kannalta. Puhujana Katri Saarikivi, joka tutkii oppimisen, empatian ja laadukkaan vuorovaikutuksen aivomekanismeja.

Osallistu Parempaa työpäivää -webinaarisarjaan alla olevasta linkistä. Tervetuloa!

Ilmoittaudu mukaan tästä

9.2.2021 08:00

18.2.2021 08:00

webinaari

Lisätietoja: Minna Rahja, minna.rahja@lakimiesliitto.fi

Parempaa työpäivää -kampanja on neljän akavalaisen ammattiliiton toteuttama webinaarisarja finanssialan asiantuntijoille ja esihenkilöille. Mukana ovat Lakimiesliiton lisäksi Suomen Ekonomit, Tradenomit ja Yksityisalojen Esimiehet ja Asiantuntijat YTY.

parempaatyopaivaa.png (18 KB)