27.4.2022 16:00

Zoom ja Howspace-oppimisalusta

Juristin itsensä johtaminen ja viisaammat työtavat -webinaarisarja, osa 2/3:

Tuloksekasta työskentelyä viisaammilla työtavoilla

Kiire, kuormitus, riittämättömyyden tunne ja pirstaleisuus ovat haasteita, joita jokainen juristi kohtaa ajoittain, ja useat meistä valitettavasti jopa päivittäin. Viisaammalla työskentelyllä sekä päivitetyillä työtavoilla pääsemme ottamaan työstämme entistä paremman kontrollin, tuottamaan merkittävästi enemmän tuloksia ja vaikuttamaan positiivisesti hyvinvointiimme.

Webinaarissa keskitymme työtapojemme pohtimiseen. Saamme työkaluja, jotka auttavat kirkastamaan käsityksemme siitä, mitä työssämme teemme ja tavoittelemme, ja miten työ on viisainta tehdä.

Webinaarissa käymme läpi:

• Kuinka saavutat enemmän tuloksia vähemmässä ajassa ja pienemmällä kuormituksella
  • Miten priorisoit oman aikasi ja energiasi käyttöä viisaasti
  • Mitkä ovat yleisimmät työtehon kampittajat ja kuinka pääset niistä eroon
  • Kuinka tuet omaa keskittymistäsi
  • Miten hyödynnät työn järjestämisen ja työnteon parhaita työkaluja

taneli-rantala.jpg (9 KB)

Asiantuntijana toimii tuottavuuden ja hyvinvoinnin asiantuntija ja valmentaja Taneli Rantala (KTM, CEO, Certified Business Coach, Mindfulness-ohjaaja). Rantalalla on vahva kokemus työyhteisöjen ryhmäkoulutusten ja workshopien vetämisestä, henkilökohtaisesta valmennuksesta ja yritysjohdon konsultoinnista. Hän on valmentanut päätoimisesti seitsemän vuotta ja päässyt auttamaan noin 150 organisaatiota Suomessa ja kansainvälisesti.

Rantalan erityisosaamistaan on tuottavuutta ja hyvinvointia tukevat työ- ja toimintavat, hyvinvointi- ja työkykystrategiat sekä -suunnitelmat, asiakaslähtöisten ratkaisujen rakentaminen sekä johdon ja HR:n valmennus. Rantala on toinen Lifted Oy:n perustajista ja toimii yhtiön toimitusjohtajana.

Juristin itsensä johtaminen ja viisaammat työtavat -webinaarisarja

Webinaari on kolmiosaisen Juristin itsensä johtaminen ja viisaammat työtavat -sarjan toinen osa. Webinaarisarja auttaa meitä juristeja pysähtymään työmme äärelle ja rakentamaan tuottavampaa ja hyvinvoivaa työtä. Sarjassa syvennymme laadukkaaseen itsensä johtamiseen, haasteiden tunnistamiseen, keskittymisen tukemiseen ja ajattelunhallintaan.

Osallistujat saavat valmennuksen tueksi henkilökohtaisen linkin Howspace-oppimisalustalle. Oppimisalustalla osallistujat pääsevät valmistautumaan kunkin webinaarin teemaan ja jalkauttamaan oppimaansa omaan arkeen.

Asiantuntijoina toimivat organisaatioiden ja työyhteisöjen kehittämiseen keskittyvän Lifted Oy:n valmentajat Anne Nahkala, Taneli Rantala ja Jussi Venäläinen. Juontajana toimii lakimies Minna Rahja

Tutustu sarjan kaikkiin osiin:

• Osa 1: Juristin itsensä johtaminen 7.4. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä
  • Osa 2: Tuloksekasta työskentelyä viisaammilla työtavoilla 27.4.
  • Osa 3: Ajattelunhallinta – kuinka organisoida oma ajattelu? 12.5. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä.

Ilmoittautuminen

Koulutussarjaan osallistujat voivat ilmoittautua yksittäisiin webinaareihin tai kaikkiin kolmeen webinaariin. Kuhunkin webinaariin ilmoittaudutaan erikseen. Toisen osan ilmoittautuminen päättyy 26.4. klo 16.

Webinaari järjestetään Zoom-alustalla. Tilaisuuden tallenne on jälkikäteen nähtävillä jäsenportaalissa ja Howspace-alustalla.

Asiantuntijalle voi lähettää ennakkokysymyksiä ilmoittautumislomakkeessa sekä Howspace-alustalla. Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös webinaarin aikana.

27.4.2022 16:00

27.4.2022 17:30

Zoom ja Howspace-oppimisalusta

Koulutuksen järjestää Lakimiesliitto. Koulutus on maksuton Lakimiesliiton jäsenille.

Lisätietoja koulutuksesta antaa

Minna Rahja (09) 85 610 339 tapahtumat@lakimiesliitto