20.4.2023 16:00

Työsopimuksen tekeminen

(Työsuhteen tärpit -webinaarisarja nuorille osa 1/3)

Työsuhteen tärpit -webinaarisarja on tietopaketti työlainsäädännön perusteista ja se on suunnattu erityisesti vastavalmistuneille juristeille ja opiskelunsa loppuvaiheessa oleville. Syvennymme työsopimuksen laatimiseen, työsuhteen ehtoihin, vuosilomalain perusteisiin sekä työaikalain soveltamiseen asiantuntijatyössä.

Sarjan ensimmäisessä osassa käymme läpi, mitä seikkoja työsopimusneuvotteluissa ja työsopimusta laadittaessa on hyvä huomioida.

Kouluttajina toimivat Juristiliiton työ- ja virkasuhdejuristit Moa Fanta ja Maria Färkkilä sekä neuvottelupäällikkö Petteri Kivelä.

juristit-3.jpg (46 KB)

Tutustu kolmiosaisen webinaarisarjan kaikkiin osiin:

Voit osallistua koko webinaarisarjaan tai haluamiisi osioihin. Jokaiseen osaan ilmoittaudutaan erikseen. Ilmoittautuminen Työsopimuksen tekeminen -webinaariin päättyy 19.4. klo 16.

Koulutus järjestetään Zoom-alustalla. Kouluttajille voi lähettää ennakkokysymyksiä ilmoittautumislomakkeessa. Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös webinaarin aikana.

Tervetuloa mukaan!

20.4.2023 16:00

20.4.2023 17:30

Webinaarin järjestää Juristiliitto. Webinaari on maksuton Juristiliiton jäsenille.

Lisätietoja webinaarista antaa

Tuula Launonen (09) 8561 0322 tapahtumat@juristiliitto.fi