Aivoergonomia ja itsensä johtaminen Työpaja

15.5.2024 16:00

Nopeassa ja hektisessä työmpäristössä aivoterveellisten työtapojen omaksuminen on tärkeässä roolissa osana itsensä johtamista. Pienilläkin aivoergonomiaa tukevilla toimintatavoilla vaikutamme merkittävästi omaan jaksamiseen ja keskittymiskykyyn.

Työpaja on jatkoa keskiviikkona 24.4. järjestettävään Aivoergonomia ja itsensä johtaminen -webinaariin, jossa Mona Moisala johdattaa oman työn johtamiseen fiksulla ja aivotervellisellä tavalla.

Työpajassa perehdytään lisää itsensä johtamisen ja aivoterveyden teemoihin. Työpajassa tehdään itsenäistä työskentelyä sen suhteen, miten viedä aivoergonomiset työtavat käytäntöön omassa työssä tai opinnoissa. Harjoitusten avulle pääset pohtimaan, miten juuri sinun työtäsi saisi tuunattua aivoystävällisemmäksi ja jaksamista paremmin tukevaksi. Työpaja sisältää vain itsenäistä työskentelyä (ei ryhmätyöskentelyä).

Webinaariin ja työpajaan ilmoittaudutaan erikseen. Voit ilmoittautua Aivoergonomia ja itsensä johtaminen -webinaariin täältä

Kouluttajana psykologian tohtori ja aivotutkimuksen asiantuntija Mona Moisala

mona-moisala-leveys-500.jpg

Mona Moisala on aivotutkimuksesta väitellyt psykologian tohtori. Hän on tutkinut muun muassa aivojen ylikuormittumista ja keskittymiskykyä.  Moisala on laajemmaltikin kiinnostunut siitä, miten aivomme sopeutuvat nyky-ympäristöön, jossa painimme informaatiotulvan ja lisääntyneen kiireen tunnun kanssa. Hänen tavoitteenaan on auttaa ajatustyöläisiä tekemään työtään aivoystävällisemmin.

Ilmoittautuminen Aivoergonomia ja itsensä johtaminen -työpajaan päättyy 14.5. klo 16.

Työpaja järjestetään Zoom-alustalla. Osallistujat saavat osallistumislinkin ilmoittautumisen vahvistusviestissä.

Asiantuntijalle voi lähettää ennakkokysymyksiä ilmoittautumislomakkeessa. Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä myös chattikentässä webinaarin aikana.

15.5.2024 16:00

15.5.2024 17:00