5.4.2022 09:00

oma tietokone

Miten yritysvastuuta johdetaan ja vastuullisuudesta tehdään liiketoimintaa?

Pohjoismaiden suurimman yritysvastuuverkosto FIBSin tuoreen yritysvastuututkimuksen mukaan jo lähes kaikilla (93 %) yrityksillä on kestävän kehityksen tavoitteita strategiassaan. Toisaalta vielä alle 10 prosentille vastuullisuus on merkittävä innovoinnin ja kehittämistyön lähtökohta – ja useilla työ painottuu ilmastonmuutoksen hillintään.

Miten siis vastuullisuudesta tehdään liiketoimintaa? Mitä asioita vastuullisuus pitää ilmastonmuutoksen hillinnän lisäksi sisällään? Miten sosiaalinen vastuu (esimerkiksi ihmisoikeudet ja monimuotoisuus) pitäisi huomioida? Miten syntyy tuottavia ratkaisuja aikamme suurimpiin kestävyyshaasteisiin?

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä yritysvastuuverkosto FIBSin kanssa. Mukana vastuullisuudesta keskustelemassa ovat FIBSin johtaja Helena Kekki, johtava asiantuntija Veera Iija myös FIBSistä sekä Hanna-Riitta Kurittu, joka toimii seniorikonsulttina Enact Sustainable Strategies -asiantuntijayrityksessä. Keskustelua moderoi Ekonomien urapalveluiden johtaja Suvi Eriksson.

Ilmoittaudu mukaan 5.4. tilaisuuteen alla

liittologot2.jpg (11 KB)

5.4.2022 09:00

5.4.2022 10:00

oma tietokone

Lakimiesliitto

Tilaisuus on osa vastuullisuuden vertaismentorointia, joka järjestetään yhdessä Suomen Ekonomien ja Loimun kanssa. Tilaisuuteen voi osallistua myös ilman että on mukana vertaismentoroinnissa.

Tilaisuus on tarkoitettu Lakimiesliiton jäsenille ja sitä isännöi Suomen Ekonomit. Kaksi muuta vastuullisuuteen liittyvää keskustelutilaisuutta tullaan järjestämään 21.4. ja 5.5.

Lue lisää tilaisuuksista ja vertaismentoroinnista tästä