14.3.2023 17:00

Anna Koskenniemi toimii senior legal counselina First North -listatussa innovatiivisia lakipalveluja tarjoavassa Fondia Oyj:ssä. Koskenniemi on erikoistunut riidanratkaisuun niin yleisissä tuomioistuimissa kuin välimiesmenettelyissä. Koskenniemellä on laajaa kokemusta talousrikosasioista ja johdon vastuukysymyksistä. Lisäksi Koskenniemi työskentelee työoikeudellisten ja yhtiöoikeudellisten kysymysten parissa.

Koskenniemelle on tärkeää auttaa asiakkaitaan ennaltaehkäisemään ja sopimaan potentiaalisia riitoja ennen niiden eskaloitumista. Raskaisiin oikeusprosesseihin etenemistä Koskenniemi suosittelee vain silloin kun se on oikeasti tarpeellista ja asiakkaan liiketoiminnan kannalta järkevää. Koskenniemi kuitenkin nauttii siitä, kun hän pääsee oikeussaliin taistelemaan asiakkaan edun puolesta täysillä.

Koskenniemi on työskennellyt aikaisemmin asianajotehtävissä sekä suorittanut varatuomarin arvonimen auskultoimalla Helsingin käräjäoikeudessa.

valokuva-anna-koskenniemi-1.jpg (51 KB)

Tarik Ahsanullah suorittaa tuomioistuinharjoittelua tällä hetkellä Helsingin hovioikeudessa. Ahsanullah on valmistunut Helsingin yliopistosta vuonna 2019 ja toiminut sen jälkeen Suomen Vuokranantajat ry:n päälakimiehenä.

Ahsanullah on ollut mukana kehittämässä tuomioistuinharjoittelun hakumenettelyä niin Juristiliiton kuin Nuoret Juristit ry:n hallituksen jäsenenä.

valokuva_ahsanullah-tarik-03_pieni.jpg (1006 KB)

14.3.2023 17:00

14.3.2023 19:00

Koulutuksen järjestää Juristiliitto. Koulutus on maksuton Juristiliiton jäsenille.

Lisätietoja koulutuksesta antaa:

Tuula Launonen (09) 8561 0322 tapahtumat@lakimiesliitto.fi