Tapahtuman oletuskuva

5.5.2022 09:00

oma tietokone

saara-lilja-kuva.png (483 KB)

Saara Lilja on perustanut Emergenssi OY:n vahvistamaan kestävän kehityksen yhteiskuntaa luontopohjaisten ratkaisujen käyttöönottamiseksi. Aikaisemmin hän on koordinoinut valtioneuvostossa ilmastonmuutokseen sopeutumista sekä metsien biodiversiteettiä vahvistavaa METSO-ohjelmaa ja kehittänyt kestävän kehityksen indikaattoreita. Hän on toiminut Ilmatieteen laitoksella Ilmastonmuutos- ja yhteiskuntaryhmän ryhmäpäällikkönä ja vahvistanut maakuntien, kuntien ja kaupunkien resilienssiä eli muutoksen sietokykyä. Saara on maatalous- ja metsätieteiden tohtori, väitellyt metsien ennallistamisesta Helsingin yliopistosta ja filosofian maisteri kasvitieteilijä ja opettaja Oulun yliopistosta.

kuva_thirdrock-leostranius002.pdf.jpg (50 KB)

Leo Stranius on Third Rockin toimitusjohtaja ja osakas. Leo johtaa ja kehittää Third Rockissa ilmasto- ja ympäristöpalveluja. Aiemmin hän on työskennellyt muun muassa Kansalaisareenan, Luonto-Liiton ja Suomen luonnonsuojeluliiton toiminnanjohtajana sekä yritysten neuvonantajana. Leo on hallintotieteiden maisteri Tampereen yliopistosta.

Alkaa:   5.5.2022 09:00
Päättyy:   5.5.2022 10:00

oma tietokone

Lakimiesliitto

tapahtumat@lakimiesliitto.fi

Tilaisuus on osa vastuullisuuden vertaismentorointia, joka järjestetään yhdessä Suomen Ekonomien ja Loimun kanssa. Tilaisuuteen voi osallistua myös ilman että on mukana vertaismentoroinnissa.

Tilaisuus on tarkoitettu Lakimiesliiton jäsenille ja sitä isännöi Loimu.

Lue lisää tilaisuuksista ja vertaismentoroinnista tästä