21.4.2022 09:00

oma tietokone

suvi-hirvonen-ere-2-2.jpg (923 KB)

Suvi Hirvonen-Ere on oikeustieteen tohtori ja Commercial & Contract Management –alan akkreditoitu ja kansainvälisesti tunnettu ammattilainen. Hän on työskennellyt parinkymmenen vuoden ajan erilaisissa Legal, Commercial and Contract –Management –alojen sekä riskienhallinnan tehtävissä. Suurimman osan urastaan Suvi on toiminut kansainvälisten korporaatioiden johtotehtävissä.

Tällä hetkellä hän viimeistelee toista väitöskirjaansa ”Sustainable Business via Commercial and Contract Management as a Leadership Strategy Instrument”  Aalto-yliopiston Kauppakorkeakoulussa. Hän kuuluu kansainväliseen InterTran Research Group for Sustainable Law and Business –tutkimusryhmään, ja on Helsinki Institute for Sustainability Science –instituutin sekä Aalto yliopiston Sustainability Hubin jäsen. Hän toimii myös yritysten neuvonantajana.

hanna-mari-ahonen.jpg (309 KB)

Hanna-Mari Ahonen on ympäristötaloustieteilijä, joka on työskennellyt kansainvälisen ilmastopolitiikan ja hiilimarkkinoiden parissa lähes 20 vuoden ajan sekä julkisella että yksityissektorilla.

Tällä hetkellä hän toimii vanhempana konsulttina Perspectives Climate Groupissa. Hän keskittyy vapaaehtoisiin ja Pariisin sopimuksen hiilimarkkinoihin ja vetää parhaillaan pohjoismaista dialogia vapaaehtoisesta päästökompensaatiosta.

Hanna-Mari on opiskellut Yorkin ja Helsingin yliopistoissa.

emilie-yliheljo-5.jpg (1.07 MB)

Emilie Yliheljo (OTM) on ilmasto-oikeuteen ja erityisesti hiilimarkkinoiden sääntelyyn erikoistunut juristi. Hänellä on yli 10 vuoden työkokemus päästö-kaupasta ja ilmasto-rahoituksesta sekä julkiselta että yksityiseltä sektorilta.

Tällä hetkellä Emilie työstää väitöskirjaa Helsingin Yliopistolla päästökauppamarkkinoiden sääntelystä ilmasto-oikeuden ja arvopaperimarkkinaoikeuden rajapinnassa.

21.4.2022 09:00

21.4.2022 10:00

oma tietokone

Lakimiesliitto

Tilaisuus on osa vastuullisuuden vertaismentorointia, joka järjestetään yhdessä Suomen Ekonomien ja Loimun kanssa. Tilaisuuteen voi osallistua myös ilman että on mukana vertaismentoroinnissa.

Tilaisuus on tarkoitettu Lakimiesliiton jäsenille ja sitä isännöi Lakimiesliitto. Kokonaisuuden viimeinen vastuullisuuteen liittyvä keskustelutilaisuus tullaan järjestämään 5.5.

Lue lisää tilaisuuksista ja vertaismentoroinnista tästä